Nawóz rozpuszczalny NPK 20-20-20 10 kg FRUCTUS PROFESSIONAL
Opis
Nawóz rozpuszczalny NPK 20-20-20 10 kg FRUCTUS PROFESSIONAL
FRUCTUS Professional NPK 20-20-20 + mikro jest krystalicznym, mineralnym nawozem ogrodniczym. Jest to nawóz zrównoważony z wysoką koncentracją składników odżywczych. Przeznaczony do ogólnego stosowania w celu silnej stymulacji rozwoju roślin oraz w sytuacjach stresowych, gdy roślina ma ograniczone możliwości pobierania składników odżywczych z podłoży lub gleby. Nawóz rekomendowany jest w uprawie wielu gatunków roślin, a w szczególności:
- warzyw, truskawek i innych owoców miękkich, roślin sadowniczych, kwiatów.
Uniwersalne działanie tego nawozu powoduje, że może być stosowany w uprawie ziemniaków, rzepaku, zbóż i kukurydzy oraz innych roślin wymagających przyspieszenia wzrostu.
ZASADY STOSOWANIA ORAZ DAWKI NAWOZU
Professional NPK 20-20-20 + mikro może być stosowany przez cały okres wegetacji roślin, najlepiej w formie roztworu wodnego. Nawóz można używać dolistnie lub poprzez fertygację zarówno w uprawach glebowych, jak i na podłożach typu: wełna mineralna, włókno kokosowe, i inne. W przypadku stosowania dolistnego zaleca się nie przekraczanie stężenia cieczy użytkowej 0,5-0,6%. W przypadku fertygacji stężenie pożywki/roztworu należy dobierać z uwzględnieniem potrzeb pokarmowych danej rośliny uprawnej, jej odmiany, kondycji oraz fazy rozwojowej.
Skład nawozu NPK 20-20-20 10 kg FRUCTUS PROFESSIONAL
Makroskładniki:
- Azot całkowity (N): 20%
- Azot w formie azotanowej: 5,7%
- Azot w formie amonowej 3,9%
- Azot w formie amidowej: 10,4%
- Pięciotlenek fosforu (P2O5) rozpuszczalny w obojętnym roztworze cytrynianu amonu i wodzie: 20%
- Pięciotlenek fosforu (P2O5) rozpuszczalny w wodzie: 20%
- Tlenek potasu (K2O) rozpuszczalny w wodzie: 20%
Mikroskładniki:
- Bor (B): 0,01%
- Miedź (Cu): 0,003%- min. 90% chelat EDTA
- Żelazo (Fe): 0,03%- min. 90% chelat EDTA
- Mangan (Mn): 0,01%- min. 90% chelat EDTA
- Molibden (Mo): 0,001%
- Cynk (Zn): 0,008% - min. 90% chelat EDTA
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.