
Nasz adres mailowy: sklep@ogrodnik24.pl
Konto do wpłaty: CITIBANK HANDLOWY 60 1030 0019 0109 8533 0001 0343
W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia, Imię i Nazwisko
Zamówienia realizujemy WYŁĄCZNIE po zaksięgowaniu płatności.
Na podstawie potwierdzenia przelewu zamówień nie wysyłamy.
W momencie zakupu prosimy o określenie czy zakup jest na paragon czy Fakturę VAT
Czas realizacji zamówienia
Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku. Przybliżony czas oczekiwania na realizacje zamówienia (w dniach roboczych) wynosi średnio 2 dni. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu.
W przypadku odbioru osobistego prosimy o kontakt - w niektórych przypadkach potrzebujemy do 2 dni roboczych na skompletowanie zamówienia.
Dostępność produktów
Wszystkie przez nas oferowane produkty są dostępne w ofercie stałej (na karcie produktu określamy ilościowy stan magazynowy).
Koszt dostawy
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej Fedex, Inpost / Paczkomaty.
Informacja o koszcie dostawy wyświetlana jest w module 'koszyk sklepu' - z możliwością wyboru proponowanego wariantu.
Gwarancja i serwis towarów
Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu.
Czas na rozpatrzenie reklamacji - do 14 dni roboczych.
Dostępne formy płatności:
- przedpłata na konto CitiBank PL 60 1030 0019 0109 8533 0001 0343
- za pomocą płatności elektronicznej realizowanej przez
Dane dotyczące transakcji np.typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Twojej karty kredytowej) są wprowadzane na bezpiecznej stronie szyfrowanej.
- pobranie
- odbiór osobisty