Nawóz organiczny do trawy z łusek kawy 3kg KAVA naturalny
Opis
Nawóz organiczny do trawy KAVA sypki 3 kg
Nawóz organiczny KAVA przeznaczony do nawożenia trawników, roślin ozdobnych w domu, na balkonie, na tarasie i w ogrodzie. Charakteryzuje się bogatym składem chemicznym, zawiera wszystkie makroelementy oraz mikroelementy niekiedy niedostępne w innych nawozach.
Zaletą nawozu jest także to, że wolno się rozkłada, nie powoduje zasolenia gleby, zawiera dużą ilość substancji organicznej (ok. 90%), a także naturalne stymulatory jak kofeina.
Działanie nawozu naturalnego z łusek kawy KAVA:
Nawóz organiczny KAVA dostarcza roślinom podstawowych składników pokarmowych, takich jak: azot, fosfor i potas. Oprócz tego zawiera także wapń, magnez, bor i żelazo, które często są niedostępne w nawozach mineralnych. Nawóz rozłożony i przekopany z glebą (optymalnie na głębokości 15-20 cm) wpływa ponadto na tworzenie próchnicy. Nawozy organiczne nie działają tak szybko jak nawozy sztuczne, ale kiedy zawarte w nawozie makro i mikroelementy zaczną działać, to ich działanie jest znacznie dłuższe i przynosi lepszy efekt.
Zalety nawozu KAVA:
- produkowany jest z czystych łusek kawy
- długotrwałe działanie
- w pełni biodegradowalny
- czysty
- ładny zapach
- ekologiczny
Dawkowanie nawozu z łusek kawy:
- Rośliny doniczkowe – wymieszać z podłożem w dawce 8-10 g/L
- Rośliny rabatowe, drzewa i krzewy ozdobne, trawniki – stosować w dawce 150-200g/m2 poprzez wymieszanie z podłożem, następnie obficie podlać. Istniejące trawniki : posypać w dawce 100-150g/m2 i obficie podlać.
W okresie intensywnego wzrostu nawozić raz w miesiącu.
Skład: N 3,00% – P 0,27% – K 3,70% oraz wiele innych mikro i makro elementów, 90% materii organicznej
Produkt posiada dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nr 472/18
CZY WIESZ, ŻE? Nawozy organiczne mają działanie długotrwałe, tzn. długo dostarczają roślinom składniki pokarmowe, poprawiają strukturę gleby, uczestniczą w tworzeniu się próchnicy i zwiększają retencję wody.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.