Nawóz do roślin kwitnących żel Agrecol 1L
Opis
Nawóz do roślin kwitnących żel Agrecol 1 L
Nawóz do kwiatów zalecany do wszelkich upraw roślin, znajdujących się w fazie kwitnienia oraz w fazie poprzedzającej kwitnienie. Zastosowanie zapewnia zawiązywanie dużej liczby okazałych pąków kwiatowych. Nawóz wpływa na przedłużenie okresu kwitnienia.
Płynny nawóz mineralny w postaci żelu z serii Mineral żel to idealny wybór dla roślin kwitnących. Ten specjalistyczny nawóz jest łatwy w użyciu - wystarczy rozpuścić go w wodzie przed zastosowaniem. Zalecany jest do stosowania zarówno na roślinach w fazie kwitnienia, jak i na roślinach w fazach poprzedzających kwitnienie, aby zapewnić zawiązywanie dużej liczby okazałych pąków kwiatowych. Dzięki temu nawóz przedłuża okres kwitnienia i pomaga uzyskać piękne, bujne kwiaty.
Nawóz z serii Mineral żel jest przeznaczony do stosowania na wszelkich roślinach ozdobnych z kwiatów, takich jak kalanchoe, fiołki afrykańskie, amarylisy, anturium, cyklameny perskie, skrzydłokwiaty, grudniki, gardenie i wiele innych. Może być stosowany w uprawie roślin zarówno w domu, na balkonie, na tarasie, jak i w ogrodzie. Nawóz jest szczególnie polecany dla roślin balkonowych, które często potrzebują dodatkowej dawki składników odżywczych, aby rozwijać się zdrowo i pięknie.
Stosowanie nawozu do roślin kwitnących:
Nakrętka ma trzy poziomy dawkowania, zależnego od ilości wody, jaką używamy do podlewania:
I poziom – 7 ml nawozu do rozpuszczenia w 2 litrach wody II poziom – 14 ml nawozu do rozpuszczenia w 4 litrach wody III poziom – 21 ml nawozu do rozpuszczenia w 6 litrach wody*w uprawach hydroponicznych należy stosować połowę dawki nawozu (np. 7 ml nawozu wystarczy do rozpuszczenia w 4 litrach wody)
Od marca do października rośliny odżywiać raz w tygodniu. W okresie spoczynku zimowego rośliny odżywiać raz w miesiącu.
Skład nawozu:
- bor (B) 0,02%
- miedź (Cu)* 0,002%
- żelazo (Fe)* 0,02%
- mangan (Mn)* 0,015%
- molibden (Mo) 0,002%
- cynk (Zn)* 0,015%* schelatowane przez EDTA
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.