Nawóz do powojników 350g SUBSTRAL Magiczna Siła
Opis
Nawóz MAGICZNA SIŁA do powojników SUBSTRAL 350 g
Seria Magiczna Siła przeznaczona jest dla osób, które uwielbiają pielęgnować swój ogród oraz podziwiać efekty swojej pracy. Nawozy Magiczna Siła można stosować raz w tygodniu (ewentualnie przy każdym podlewaniu). Szczególnie polecamy do roślin zaniedbanych i wymagających pilnej interwencji.
Substral Magiczna Siła do powojników to specjalistyczny nawóz interwencyjny o profesjonalnej jakości. Stosowany przed hodowców do nawożenia doglebowego i dolistnego clematisów i powojników. Zabezpiecza wszystkie niezbędne do wzrostu i obfitego kwitnienia składniki.
Magiczna Siła do powojników to wysoko wydajny koncentrat (opakowanie wystarcza na przygotowanie aż 350 litrów nawozu) dzięki, któremu łączymy podlewanie z nawożeniem - nawóz jest w 100% rozpuszczalny w wodzie. Specjalna mieszanka bogata w makro i mikroelementy zaspokoi wszystkie potrzeby Twoich powojników i clematisów.
Zastosowanie:
Specjalistyczny koncentrat przeznaczony do zasilania upraw powojników i clematisów. Przy regularnym stosowaniu w czasie okresu wegetacji (dwa razy w tygodniu) zapewnia intensywne wybarwienie kwiatów, przedłuża okres kwitnienia oraz zwiększa liczbę kwiatów. Łączy podlewanie z nawożeniem.
Zasady:
Rośliny nawozimy przy każdym podlewaniu w okresie od kwietnia do września, istnieją dwa sposoby dostarczenia składników pokarmowych zawartych w nawozie:
- Nawożenie zasadnicze (doglebowe): przez cały okres wegetacji, uzyskujemy w ten sposób szybkie przyrosty - podlewanie wokół korzeni - dwa razy w miesiącu
- Nawożenie dolistne (interwencyjne): w przypadku gdy rośliny słabo rosną, nie kwitną raz na tydzień polewamy liście.
Proszek należy rozpuścić w konewce lub zastosować specjalny dozownik Magiczna Siła.
Dawkowanie:
- Nawożenie zasadnicze (doglebowe): dwie łyżeczki nawozu na 10 l wody.
- Nawożenie dolistne: interwencyjnie jedna łyżeczka na 10 l wody.
Typ nawozu: WE NPK 20+20+20 z mieszaniną mikroelementów.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.