Kaptan zawiesinowy 50 WP grzybobójczy 50 g Sumin
Opis
Kaptan zawiesinowy 50 WP grzybobójczy 50 g Sumin
Środek grzybobójczy w formie proszku do sporządzania zawiesiny wodnej o działaniu kontaktowym do stosowania zapobiegawczego w ochronie jabłoni i gruszy przed parchem jabłoni i parchem gruszy, wiśni przed gorzką zgnilizną wiśni, fasoli szparagowej przed chorobami grzybowymi i bakteriozą obwódkową.
Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu opryskiwaczy sadowniczych i opryskiwaczy polowych.
Kaptan zawiesinowy 50 WP w ochronie przed parchem można stosować przez cały sezon wegetacyjny, także z bardzo dobrym efektem w drugiej połowie lata, w celu skutecznej ochrony drzew przed infekcjami wtórnymi, w tym także przed parchem przechowalniczym.
Jeżeli po zakończeniu pierwotnych infekcji parchem jabłoni (koniec maja), podczas szczegółowej lustracji drzew głównie wierzchołkowych partii korony, zaobserwuje się oznaki infekcji wtórnej w postaci plam na liściach i zawiązkach, najlepiej zastosować kaptan.
W drugiej połowie sezonu kaptan (Kaptan Zawiesinowy 50 WP) stosuje się przede wszystkim w celu zabezpieczenia przed infekcjami młodych przyrostów.
Zalety:
* wysoka skuteczność w ochronie sadów przed parchem jabłoni i gruszy
* do stosowania przez cały okres wegetacji
Okres prewencji: zwierzęta – nie dotyczy, ludzie -1 dzień.
Uwaga: Środek ochrony roślin przeznaczony dla użytkowników profesjonalnych.
Osoba nabywająca środek ochrony roślin dla użytkowników profesjonalnych oświadcza , że jest osobą pełnoletnią i posiada ważne zaświadczenie ze szkolenia w zakresie stosowania środków ochrony roślin zgodnie z art. 28 ustawy o środkach ochrony roślin z dnia 8 marca 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 455 ze zm.)
Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące na rodzaj zagrożenia i przestrzegaj zasad bezpiecznego stosowania produktu wskazanych na etykiecie.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.