Nawóz do pomidorów papryki 1kg VILA
Opis
NAWÓZ DO POMIDORÓW I PAPRYKI 1 kg VILA
Nawóz przeznaczony do pielęgnacji wszelkich odmian pomidorów i papryki uprawianych w glebie jak i podłożach torfowych czy kokosowych.
Dostarczenie w krótkim czasie wszystkich niezbędnych składników pokarmowych i mikroelementów sprawia, że krzaki są bujne, obficie owocują rodząc dorodne i smaczne owoce.
Specjalna formuła zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się azotanów w roślinach.
Regularne stosowanie nawozu podnosi odporność roślin na choroby.
Nawozy VILA adresowane są do miłośników ogrodów, którzy cenią jakość i wygodę użytkowania a w swoich wyborach kierują się także ekonomią. Najwyższej klasy surowce oraz unikalna technologia, oparta na ponad 100-letnim doświadczeniu norweskiego koncernu YARA w produkcji nawozów, pozwoliły na stworzenie unikalnych receptur nawozowych. Składniki pokarmowe zawarte w jednorodnych granulach nawozu (prillowa formuła) dostarczane są bezpośrednio do korzeni roślin bez ich zbędnej utraty, gwarantując wysoką skuteczność nawożenia. Rozwiązania te, stosowane dotychczas w profesjonalnych nawozach rolniczych i ogrodniczych, docenili już klienci w ponad 130 krajach na świecie.
Skład nawozu pod pomidory:
Nawóz posypowy, granulowany, wieloskładnikowy z dodatkiem mikroelementów magnezu i boru.
Skład chemiczny: azot (N) - 12% fosfor (P) - 14% potas (K) - 21%
Zawiera magnez (MgO) i bor (B).
Nawożenie pomidorów:
Przygotowanie podłoża pod nowe nasadzenia: 60-80g nawozu wymieszać w 10 litrach podłoża; po dokładnym wymieszaniu i posadzeniu podlać obficie wodą.
Pielęgnacja upraw w gruncie: Stosować dwukrotnie od kwietnia do czerwca co 3-4 tygodnie w równych dawkach po ok. 5-10 g nawozu na 1 krzak.
Pielęgnacja upraw pod osłonami (tunele, folie): Stosować co 3 tygodnie przez cały okres wegetacji w równych dawkach po ok. 10 g nawozu na 1 krzak.
Nawóz rozsypać równomiernie wokół roślin, następnie podlać obficie wodą.
Wydajność:
do 250 roślin z 1 kg.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.