NAWÓZ DO IGLAKÓW PRZECIW BRĄZOWIENIU IGIEŁ FRUCTUS 1KG
Nawóz mineralny, w formie krystalicznej z dużą zawartością łatwo przyswajalnego magnezu, przeznaczony do pielęgnacji drzew i krzewów iglastych oraz dużej grupy drzew, krzewów i krzewinek ozdobnych. Nawóz zapewnia piękne, soczyste, pełne kolorów wybarwienie igieł oraz skutecznie zapobiega ich brązowieniu. Doskonale nadaje się do stosowania pod takie grupy roślin jak: świerki, sosny, jodły, tuje (żywotniki), jałowce, daglezje, cisy, cyprysiki, modrzewie, wrzosy, wrzośce oraz rododendrony (różaneczniki), azalie.
ZASADY STOSOWANIA I DAWKI NAWOZU
Nawóz można stosować doglebowo oraz w formie oprysku.
Stosując nawóz doglebowo należy rozsiać go równomiernie w promieniu nieco przekraczającym obrys korony drzewa lub krzewu. Po wykonaniu zabiegu nawożoną powierzchnię należy podlać odpowiednią ilością wody. Dawka nawozu uzależniona jest od wieku i wielkości rośliny:
Wielkość drzewa lub krzewu |
Zalecana dawka |
do 1m |
15-30g/m2 |
od 1 do 2m |
50g/m2 |
od 2 do 5m |
100g/m2 |
powyżej 5m |
150g/m2 |
Nawóz może być stosowany również interwencyjnie w formie oprysku zaleca się w takim przypadku stosować 2-3% roztwór nawozu (20-30g nawozu na 1 litr wody) w dawce ok. 100 ml cieczy roboczej na 1m2 powierzchni.
W sytuacji silnego niedoboru magnezu zabieg (zarówno nawożenie doglebowe, jak i oprysk) można powtórzyć dwa lub trzy razy w okresie wegetacji, w odstępach dwu lub trzytygodniowych.
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI I PRZECHOWYWANIE
Nawóz może być produktem szkodliwym w przypadku połknięcia. W razie wypadku należy pilnie skontaktować się z lekarzem. W przypadku dostania się nawozu do oczu przemyć dużą ilością czystej wody. Przy długotrwałych pracach manualnych z nawozem należy używać rękawic ochronnych, a w przypadku pylenia, stosować środki ochronne dróg oddechowych i oczu. Chronić przed dziećmi.
Przechowywać w suchym miejscu. Chronić przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych (promieniowanie słoneczne, opady).
Masa netto 1 kg - opakowanie wystarcza na ok. 50 m
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.